بسمة بوسيل تتحدث عن تفاصيل الطلاق من تامر حسني و تؤكد الرجوع

ثقافة و فن كتب في 25 مارس، 2024 - 23:20 تابعوا عبر على Aabbir
بسمة بوسيل
عبّر

تداولت العديد من الصفحات الخاصة بأخبار الفن والمشاهير عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات “انستغرام” مقطع فيديو للفنانة بسمة بوسيل وهي تتحدث عن الرجوع.

وظهرت الفنانة بسمة بوسيل في أحدث ظهور إعلامي لها وهي تتحدث عن الرجوع إلى الغناء وليس إلى أب أطفالها الفنان المصري تامر حسني.

وقالت الفنانة بسمة بوسيل، إنها تعرضت للكثير من الشائعات خلال فترة زواجها من الفنان تامر حسني، مشيرة إلى أنها لا تستطيع أن تغفر الخيانة.

وأضافت، خلال حوارها لبرنامج “ع المسرح تقديم الإعلامية منى عبدالوهاب عبر فضائية الحياة، أنها تحب العائلة والأسرة، وكانت ترغب في الإنجاب مبكرًا وهو ما حدث بالفعل.

وأوضحت أن غيرتها على تامر حسني مع عصبيتها سببت لها مشكلات في بعض الأحيان، متابعة: “مرة ألاقي تليفون بيجيلي وحد بيقولي إن تامر في مكان ما، رغم إنه كان نايم جنبي”.

وأكملت: «كل شوية كانت بتطلع إشاعات عن علاقات تامر النسائية، بس ده كان أمر متوقع”.

أفعى في بيت تامر حسني و بسمة بوسيل

وعن اتهامها مديرة أعمال سابقة لتامر حسني ليلة زفافها بأنها خرابة بيوت، علقت بوسيل قائلة: دي تستاهل، أقل حاجة، أنا بكره الغدر، لما أدخل وسط عائلة وآكل معاها عيش وملح لازم يكون في أمانة.

وأضافت: مكنش في أمانة، واحترام للعيش والملح، الموضوع كان عامل زي ما تدخلي أفعى في بيتك، بجد أفعى.

وهذا أهم ما جاء في حوار بسمة بوسيل

– “لما قلت إني تحررت بعد الطلاق كان قصدي إني تحررت من حاجات كتيرة كانت عاملالي ضغط”.

– “شكل حياة تامر صعب ومتعب جداً، وفي النهاية لما تبقي متزوجة بيكون عليكي واجبات لازم تعمليها، وأنا في حاجات معينة كنت مش قادرة أعملها”.

– مش سهل تبقي متزوجة نجم بيمثّل وبيسافر، وعندي ثلاثة أولاد”.

بسمة بوسيل

– “حلم الرجوع لتامر حسني، هيتحقق”.

– “الانفصال كان صعب، لأن أنا وتامر بنحب بعض جداً كأشخاص غير كزوجين، وهو شخص غالي عندي جداً، ولغاية دلوقتي بيعرف كل حاجة أنا بعملها وبيطمن عليّ”.

– “الطلاق كان صدمة مع إنه ممكن يبقى بداية جديدة، وإحنا وصلنا لمرحلة كان عندنا مشاكل كثيرة ومش بنكلم بعض”.

– “كانت خضة وفي الأول كنت أقعد أشتكي وأقول أبويا توفّى وبعدها اتطلقت وماما عملت عمليات كبيرة، لكن بعدها حسيت إني عايزة أقرب من ربنا”.

– “عملت عمرة 3 مرات في سنة واحدة، وكل شوية أجري على الكعبة، ولما جمعت الصورة حسيت إن المشكلة عندي هي تعلّقي بالناس، والتعلّق لا يجوز إلا برب العالمين”.

– “لما هديت نظرتي للموت والطلاق تغيرت تماماً، ووصلت لنقطة التصالح مع النفس، وحصلت حاجات كويسة جداً في شغلي، كأن ربنا بيكرمي علشان رضيت، مستحيل تروحي لربنا ويرجّعك محبطة”.

تابعنا على قناة عبّر على الواتساب من هنا
تابع عبّر على غوغل نيوز من هنا

اترك هنا تعليقك على الموضوع